tankar

go´kväll på er!

här sitter man igen och funderar, tankarna far tillbaka till sommaren jag blev sjuk, alla tankar och känslor finns fortfarande inom mig, jag minns alla känslor och tankar, men jag minns ändå inte..

minns hur hopplöst allt kändes, fuck kärleken, fuck livet, åt helvete med allt.. fotbollen, skolan, vänner osv. osv.
hur det kändes att få ett sånt besked kan aldrig beskrivas, ni som inte upplevt det, kan nog inte förstå det mer än ni kan sätta er in i situationen och föreställa er det!

men trots allt så tog jag mig upp igen, och jag sitter nu här och har avslutat mina behandlingar, är frisk och väntar egentligen på att tiden ska gå, för att bli friskförklarad.
jag går i skolan och jag träffar kompisar, visst, jag är väldigt trött fortfarande men det blir bättre och bättre med tiden..

sommaren då jag blev sjuk... så rasade mitt liv...

och nu sitter jag här, lyckligare än någonsin!






Für meine deutschen Leser....



Jetzt sitze ich wieder hier und denke so viel,  mich wieder auf Sommer, als ich krank geworden. Alle Gedanken und Gefühle sind immer noch da in mir, ich erinnere mich all die Gefühle und Gedanken, sondern in einer Weise, so erinnere ich mich nicht ..

Ich erinnere mich noch, wie alles aussichtslos schien, Liebe, Leben.
Fußball, Schule, Freunde, etc.. etc..

Aber nach allem, so und ich sitze hier und habe meine Behandlungen abgeschlossen, ich bin gesund.
Ich gehe zur Schule und Freunde treffen, allerdings bin ich sehr noch müde.

Sommer, wenn ich krank ... so verloren ich meine Leben ...

und jetzt sitze ich hier, glücklicher als je zuvor!

Kommentarer
Postat av: Gittan

Härligt att se att du är lycklig och att du är frisk i väntan på själva friskförklaringen...



Livet är så gott ibland och jag unnar dig all lycka och massor av härligt liv framöver...

Fina Jonathan!



Kram

2010-01-31 @ 20:41:01
URL: http://nyadest.wordpress.com
Postat av: Anna

Styrka är att resa sig efter varje fall och det är vad du gör varje gång! Du är det som borde kallas mod! I mina ögon har du varit en hjälte från allra första dagen och det kommer du fortsätta att vara!

2010-02-01 @ 19:29:13
URL: http://breakingfreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0