Vart har ni tagit vägen?

Sitter alla hemma i soffan bänkad framför Sveriges semifinal i bandy eller vad gör ni alla mina läsare?


Jag har precis vaknat,har vilat lite nu på eftermiddagen, riktigt skönt!

Idag känner jag mig lite nere faktiskt, det hände massa saker under kvällen igår och man kan inte bli annat än ledsen på hur vissa beter sig..
Jag vill så gärna göra så mycket för att hjälpa och stötta men jag vet inte vad jag kan göra faktiskt..

Jaja,





GLÖÖM INTE ATT DET PÅGÅR FRÅGESTUND ÄNDA TILL SÖNDAG KVÄLL!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej..

Hittade just in till din blogg och har inte hunnit läsa så mycket. Men jag tycker du är stark som delar med dig i din kamp mot cancern. Kommer gärna in och läser här igen. Ha en trevlig lördag kväll

2009-01-24 @ 17:50:45
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Är helt fashinerad av din blogg, du verkar helt otrolig! :)

2009-01-24 @ 19:27:21
Postat av: Carro

Jag har jobbat hela dagen..

2009-01-24 @ 20:34:35
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/
Postat av: Sofiie :)

Hejsan:), måste först säga att jag tycker jättemkt om att läsa din blogg:), jag läser varenda dag ! :) och jag tycker det är väldigt starkt av dig att vilja hjälpa och stötta andra när du själv inte mår så bra :)

beundrar dig starkt för det :)

kramar <3

2009-01-24 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0