Piggare

Ja, igår var inte riktigt min dag, det mesta blev bara KATTSKIT igår...
Det var bråk hemma, pluggandet gick INTE bra + att jag kände mig riktigt dålig igår, men så är det ibland..
Nu har jag sovit lääänge, har faktiskt nyss vaknat av att min underbara lillebror Manno kom och kröp upp i min säng och kramades, finns väl inget bättre sätt att vakna upp på?
Känner att jag är piggare idag och att det blir lite fler blogginlägg..
Måste skärpa mig lite nu, har ju faktiskt inte alls bloggat så mycket som jag brukar göra... Hmmm....

Nu ska jag klicka hem lite kläder som jag kan fylla på min garderob med, finns så sjukt mycket snygga kläder nu och lite nya vårkläder är aldrig fel !!
Visar sen vad som kommer befinna sig i min garderob..



Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ana

vilket underbart sätt att vakna på :P

2009-02-04 @ 11:01:15
URL: http://anibanani.webblogg.se/
Postat av: Anonym

naaaw, manno! :)

2009-02-04 @ 16:50:51
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0