Nyvaken!

Tro det eller ej, men jag har faktiskt precis vaknat!
UUUUUNDERBART skönt har jag sovit inatt, för omväxling ;)

Som ni märkte så blev det bara ett inlägg igår, sorry for that!
Men ni verkar ha klarat er iallafall ;)

Ja, fick ju besök igår, Rebecka, lillebrorsans ex.flickvän eller om dom är ihop fortfarande, sånt vet man aldrig! HAHA!
Iallafall så lagade mamma jättegod kyckling med sallad och grejer, och så hyrde vi några filmer och kollade på hela kvällen!
Sen är det ju som ni säkert har märkt ett tvång att spela FIFA någon gång under dagen, så när "de gamla" (mamma och pappa) hade lagt sig, ja givetvis manno också! Så drog jag igång playstation och vi spelade flera timmar, tror inte vi kom i säng förren kl 04 inatt, så det kanske inte är såååå konstigt att jaag sov länge idag ;)

Nu tänkte jag sätta mig och svara på lite kommentareer och läsa lite bloggar som jag alltid läser igenom när jag startar upp datorn och sen ska jag duscha och greja lite, så man känner sig som människa igen!




Händer nåt kul i helgen!?

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

ta hand om dig... såg att du har cancer...

2009-02-06 @ 12:56:33
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/test
Postat av: henke

Ja det är inte så många killar i bloggvärlden, har nästan precis börjat bloggat skjälv och det är hur kul som helst. =)

2009-02-06 @ 14:45:09
URL: http://detjagskriverom.blogspot.com/
Postat av: Jennika

sv: Okej, kompis! :) Jag får väll ta och adda dig då, haha!



Förövrigt händer det ingenting i helgen tror jag. Det är en massa slask ute, och då håller jag mig hellre inomhus, haha!

Vad händer själv? :)

2009-02-06 @ 14:46:45
URL: http://jennika.devote.se/
Postat av: Emilia

Hej vännen:) jätte roligt att se hur du mår nu. Du verkar må så himla mycket bättre och de är jätte skönt :) FIFA aw så kul ju, själv har jag det på datorn så händer att man spelar det då och då men iaf. det är en massa roligt! Hoppas du får en jätte bra helg. Puss &Kram

2009-02-06 @ 15:19:26
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0