Städ och fixardag..

Jajjemän ni ser ju på min Rubrik vad min dag kommer att ägnas åt =)

Pappa har fått nyckeln till sin lägenhet redan nu, men vi ska inte flytta in förrän till helgen, lite smått.. Men det är ju lika bra att börja packa lite smått nu så kan man göra det lite då och då så blir det inte lika jobbigt, min kropp orkar ju inte hur mycket som helst ännu. Och så ska jag hjälpa till och städa hela huset för ikväll åker vi från ön och hem till huset igen och då vill mina föräldrar att det ska vara fint och fräsht här ;-)

Hmm.. kom på att det kanske är lite förvirrande för er nu med boende och allt, så jag ska berätta lite...

Mamma och pappa flyttade isär, mamma flyttade tillbaka till Tyskland och pappa bodde kvar i Sthlm, men sen när jag var inlagd så mycket hyrde dom en lägenhet i Uppsala och då kom mamma hem igen, men vi hade fortfarande huset kvar i Stockholm!
Sen när jag blev piggare och när sommaren kom närmre så var vi mest här i stugan och har knappt varit i huset någonting under sommaren..

Men nu ska mamma och pappa flytta isär igen så pappa har köpt en lägenhet inne i Sthlm, och mamma ska bo i huset fram tills hon hittar något annat, så med största sannolikhet blir jag kvar i Sthlm, alltså inge sundsvall mer!

Haha shit, hoppas det blev LITE klarare för er eller så rörde jag till det ännu mer? ;-)

Nej nu måste jag vika tvätt osv.

Hörs sen! =D


Kommentarer
Postat av: Eve

jaa LITE klarare men inte MKT ahah...vika tvättt? kul lycka till... :)

2009-08-18 @ 11:34:16
URL: http://smultroneve.blogg.se/
Postat av: Milton

Skönt att ha båda föräldrarna på samma ställe! Hoppas att din mamma också bor kvar i Sthlm då! =) Joooo, nu är jag NERVÖS, haha! Tänk om det gör svinont? Jag tänker mig det värsta, så kanske det inte är så farligt... Haha! =) Hoppas att du får en bra dag, alltid lika roligt att städa..(NOT!) =)

2009-08-18 @ 11:55:34
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Milton

Haha, ja precis! =) Ja, hoppas det blir fint då, det är alltid skönt när det är rent hemma! =)

2009-08-18 @ 17:11:13
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Anna

Städa på du ;) ^^

2009-08-18 @ 17:21:14
URL: http://missbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0