Svar till anonym..

tycker det borde stå viilket datum du skrivit inläggen, eller är det jag som är blind bara? :( ser att det står här när man ska kommentera, men på startsidan skulle det inte vara helt fel med ett datum.

hur som helst, jättebra blogg. du är hur stark som helst och jag vet att du kommer vinna!
jag har en liten fråga: hur kom det sig att du fick din diagnos? hade du mått dåligt under en längre tid? bestämde du dig för att bara åka til sjukhuset och kolla om det var något fel?




Eftersom att det inte är jag själv som ordnat med min blogg så har jag inte sett detta förren nu, men jag ska kontakta han som hjälpt mig och så ska jag se till att få det åtgärdat, KLART att ni ska kunna se datumet.

Ang. diagnosen så hade jag mått dåligt under en tid.
Jag hade oförklarig feber, ont i kroppen och kände mig allmänt dålig.
Men en kväll i somras, vi var ute i sommarstugan i Stockholms skärgård och jag blev mycket sämre, fick jättehög feber och mådde riktigt dåligt.
Eftersom min pappa jobbar som ambulanssjuksköterska så blev han genast orolig och ringde till SOS som skickade en ambulanshelikopter och jag kördes till sjukhuset där de tog prover och gjorde undersökningar.
Fick sedan veta min diagnos, Leukemi.

Så på den vägen är det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

miss you! <3

2009-04-05 @ 01:11:41
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/
Postat av: matilda

Du är grym killen!

2009-04-06 @ 08:39:00
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Mia

Skit när det går så där fort. När man inte har en gnutta av en chans att hinna förbereda sig för slaget i magen...

2009-04-06 @ 22:49:16
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: tess

Hej! kom in på din blogg, å har läst igenom lite=)Ville bara säga att du har en bra blogg, å kämpa på! =) världen är orättvis när det drabbar så unga!

2009-04-08 @ 11:13:19
URL: http://andjele.blogg.se/
Postat av: elvira



Hej, här kommer jag för att bara säga två små ord:



GLAD PÅSK!

2009-04-08 @ 16:37:57
Postat av: Emma

jag blir så glad att se att du börjar må bättre, sänder all energi från mig till dig! glad påsk på dig och hoppas att du får många fina påsk ägg med mycket godis iiii!!!! :)





pusss å kram Emma

2009-04-08 @ 22:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0