rabatt på märkeskläder!

Just nu har VISA ett erbjudande till de som har ett VISA-kort, det finns flera olika erbjudande men jag har valt att presentera just nedanstående erbjudande, då jag tror att detta erbjudande fångar flest av er läsare! :)

här är erbjudandet, superbra tycker jag, och tänker slå till med en gång faktiskt! ;)
Har man ändå tänkt att uppdatera garderoben lite så är det väl bara ett + att få 100 kr rabatt!




Kraven för att få 100 kronors rabatten är att du givetvis ska ha ett VISA kort, och att du handlar över 500 kr..
Tycker det är ganska bra krav, det är ju oftast så att man beställer för en lite större summa när man ändå är igång, så är det iallafall för mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0