Utvilad!

Här sitter jag, nyvaken och trött, haha!
Har sovit riktigt skönt inatt, trots detta så är jag fortfarande trött, skumt!

Idag väntar besök hos några släktingar, ska bli riktigt trevligt..
Men men, vi får se hur mycket jag och kroppen orkar, man märker nu när man gör sånna här vardagliga saker som man gjorde innan man blev sjuk, att man är svagare..
Kroppen blir helt slut av att ta en liten liten promenad, och det är ju inte riktigt lik mig som tidigare träna fotboll 9 gånger i veckan ;)

Men jag kämpar på, som ni alla vet...

För varje dag som går kommer jag närmare och närmare en friskhetsförklaran!



" Champions aren´t made in the gyms..
Champions are made from something they have deep inside them
- a desize, a dream, a vision "

- Muhammad Ali



Kommentarer
Postat av: Milton

Godmorgon!



Hoppas du får det trevligt med dina släktingar! Kämpa på, du kommer klara detta! :)



Ha en fin dag // Milton

2009-01-26 @ 10:56:12
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Anna

Godmorgon! :) Nu har man själv vaknat från en dåligt natt sömn, inte många timmars sömn inatt inte. Men det blir väl bättre. :) Du får ta det lite försiktigt så du inte tröttar ut dig helt totalt! Ta hand om dig och hoppas du får en bra dag! <3

2009-01-26 @ 12:40:39
URL: http://metrobloggen.se/AnnaBanana
Postat av: Jennika

Jag som läsare blir så otroligt glad utav att höra att du kämpar, och att du är så positiv.

Fortsätt så!



<3

Kram!

2009-01-27 @ 17:22:42
URL: http://jennika.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0