Torsdag, hemfärd!

Hej på er!

Är fortfarande kvar på sjukhuset, väntar på att pappa ska komma hit nu och sedan har jag lovat min lillebror att följa med honom till läkaren där han ska ta prov på ryggmärgsvätskan, uuh!
Det är inte skönt!


Sen ska jag äntligen få komma hem till min kära säng igen! ;)

Tänkte passa på att kika på lite filmer med Jesper idag eftersom han inte mår så bra, så det kan bli trevligt med en syskondag tänkte jag då..
Jag kan ju inte göra så mycket annat, jag kan ju inte göra honom frisk så jag får försöka göra honom lite glad av något annat, för det vet vi ju alla att allt blir lättare om man är glad.. :)


Nu kommer pappa så jag ska stänga ner här och packa ner datorn så hörs vi senare när jag är hemma igen!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sofiie :)

Vad skönt att åka hem då :D, haha, måste bara säga att jag älskar att läsa din blogg ^^! kraamar <33

2009-01-22 @ 13:39:28
Postat av: Anna

Tycker jag du gör rätt i! <3

2009-01-22 @ 13:57:32
URL: http://metrobloggen.se/AnnaBanana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0