Slapp dag

Nu har jag precis ätit, eller ätit och ätit, jag fick bara i mig en smörgås, var inte alls hungrig!

Hur har ni det, har ni haft en bra dag på skolan/jobbet?


Idag har jag mest suttit med Niklas, en kille här på sjukhuset som behandlas för cancer han med, vi har spelat lite kort, kollat på några filmer och bara snackat om livet och allt möjligt, tjejer ;)

Behandlingen går bara bra, och jag får säkert åka hem på Torsdag, jag vill ju hem och krama på mina småbröder.. ;)
Har den största lillabrorsan hemma i sjuksängen också, han har haft hög feber och ligger nedbäddad och försöker bli frisk..
Frågan är om man vågar sig hem utan att bli smittad, det är ju inte så jätte bra att bli sjuk just nu..
Men det visar sig!

Föressten så är det inte alls många som varit in här idag, om man jämför med andra dagar..
Men kanske är det för att jag själv faktiskt sa att jag inte skulle blogga något, så jag får skylla mig själv ;)

Jag vill iallafall tacka ALLA er underbara läsare, ni skänker mig så himla mycket hopp och glädje, ni betyder otroligt mycket för mig!!!!!
När jag började blogga så var jag osäker på om jag verkligen skulle få ut någonting av det, om jag skulle ångra mig..
Men vet ni!? 
Tack  vare er så får jag ut MER än jag trodde av denna blogg, och jag har inte för en sekund av min bloggtid ångrat mig!!
<3'





Bilden är på mig och min lillebror Jesper..  <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Hjärtat, kommer alltid läsa din blogg! Kommer inte lämna denna sidan. Det vet du om, och jag är bara glad om detta kan gynna dig någon glädje. Och det är fler än jag som tänker så. Det kan jag lova! Och du är så jävla stark, starkare än någon annan jag mött! Så, keep it up! <3

2009-01-20 @ 18:23:32
URL: http://metrobloggen.se/AnnaBanana
Postat av: Athena

Vad skönt att du får ut något av det :) självklart så kommer jag alltid att följa din blogg!

2009-01-20 @ 19:30:46
URL: http://athena.devote.se
Postat av: Becca

skuttar förbi och säger hej

2009-01-20 @ 20:15:24
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: Moa

jag ÄLSKAR din blogg. du är så... ah jag vet inte hur jag ska säga det men du verkar så himla stark. och det måste man vara i denhär situationen antar jag. min kompis fick cancer, och jag kommer ihåg vad han kämpade och jag beundrade honom så himla mycket. när jag bara läser några få inlägg i din blogg här så blir jag så imponerad utav dig. man känner sig som värsta idioten som försöker beskriva hur jävla stark och duktig jag tycker du är. faktiskt.....

känner mig som ett pucko du kommer tycka är störd :p men OM du vill, så maila gärna mig tillbaka på moiii[email protected] ... de känns lite för personligt och så att berätta allt man vill här om du förstår :)

2009-01-20 @ 22:52:56
Postat av: Jennika

Jag har följt din blogg ett tag nu, och jag tänker fortsätta med det!



Föressten vore det sitta fint med en ny frågestund till helgen. Jag har massa frågor på G! :D

2009-01-21 @ 02:33:00
URL: http://jennika.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0