Sista dagen!

Nu är jag inne på sista dagen för denna behandling, det känns riktigt skönt att snart slippa alla maskiner och slangar och allt vad det är, och jag längtar heeem till mitt badkar!!!
Där kommer jag att bo i morgon ;)

Annars då, jo.. det är redan Onsdag, jag tycker att veckorna går så otroligt fort nu för tiden, snart fyller jag 18 år liksom...
18 ÅR!!!!!!!!!!
Det är sjukt, och min lillebrorsa som alltid varit lilla bebisen fyller 17!!!!!
Herregud, man får gåshud av att tänka på hur fort tiden går....


Och föressten, det är några läsare som har önskat en ny frågestund, så börja redan NU att förbereda dina frågor, troligtvis kommer det att bli en frågestund under helgen!

KRAAMAR!

Kommentarer
Postat av: Sb

tja,sjuuukt bra blogg till att börja med,går verkligen inte sluta läsa!:) så intressant!

jag undrar och har länge undrat hur en behandling går till och vad som görs på den osv.som du får genom gå? det vore väldigt intressant att få veta de :) hadebässsst!

2009-01-21 @ 17:52:37
Postat av: Athena

Vet precis vad du menar! Fyller också 18 i år och det känns helt overkligt vad tiden går fort! ;)

2009-01-21 @ 21:48:06
URL: http://athena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0