Nu är de här!

Nu har mina kusiner och deras föräldrar anlänt till Arlanda och pappa och Manno har åkt för att hämta dem, åå va kul det ska bli, jag är full av förväntan och det ska bli sååååå roligt att träffa dem igen! :D

Jag mamma och Jesper sitter hemma i Stockholm nu och väntar på dem, kommer väl om en timme eller så :)

Annars så mår jag faktistk mycket bra idag, och dagen blev INTE sämre efter att ha fått kommentar från min älskade vän T som befinner sig i Austrualien, åååh :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, vi hörs!

PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack for din harliga kommentar i min resedagbok, du ar bast Jonthe:) Jag lever an har borta, haha. Vi hors igen snygging! Love

2009-01-24 @ 08:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0