Ingen bloggpause

Nej ingen bloggpause mer, jag har bara haft annat att göra idag mina vänner ;)
Jag har nämligen tillbringat hela dagen med mina bröder och Jespers flickvän och vi har haft det mycket trevligt!

Det är så skönt vissa dagar, för det känns nästan som att man är frisk!
Förutom att man blir trött fortare än tidigare, och en sån dag har det varit idag, men jag har hållit mig vaken och det har resulterat i att jag nu är SKIT trött!

Nu ska jag hoppa ner i sängen, vi hörs i morgon!

Föressten, är det någon som är intresserad av en FRÅGESTUND!?

Kommentarer
Postat av: Carolina

Frågestund! :)

2009-01-14 @ 22:30:54
URL: http://carolinabiors.blogg.se/
Postat av: Anna

Bäst för dig att det inte blir någon mer blogg paus ;) Vad skönt att du har haft det kul idag! =) Det är så kul att höra att du ändå orkar relativit mycket. =) Sov så gott så du är utvilad imon till nya äventyr ^^ =) Godnatt på dig <3

2009-01-14 @ 23:47:08
URL: http://metrobloggen.se/AnnaBanana
Postat av: Miia

Skönt att du mår bättre iaf och skönt å höra att du umgås mycket med familjen även om du är trött... Du är starkare än alla oss som läser din blogg tillsammans =)

Ha de bra och njut av att vara hemma! Ta hand om dej!

Kramar Miia

2009-01-15 @ 22:32:07
Postat av: Rebecka

Skönt vännen! :)

jooo, en frågestund, OJA! :D <3

2009-01-15 @ 22:34:34
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0