Hej på er!

Nu blir ni väl chockade när jag är vaken såhär seent! ;)

Jag har suttit och pratat med en kär vän som åker på långresa i morgon, kommer hem i slutet på mars så man ville ju prata av sig lite... ;)
Nu har hon dock gått och lagt sig men jag pratar med hennes goa lillasyster istället...

Har precis värmt lite välling till lillebror som vaknade..
Mamma och pappa kan behöva sova en natt utan att behöva gå upp, så jag tog honom nu när jag ändå var vaken, så inatt får jag sällskap i sängen! 


Ja, och som jag har sagt tidigare så är det sjukhuset som gäller för mig ett par dagar nu..
Men det ska nog gå bra, jag hoppas på att kunna sova mycket och vila upp mig så att jag orkar träffa kompisar och min familj när jag kommer hem igen!
Och sen är det ju faktiskt så att.... För varje gång jag är på sjukhuset och för varje dag som går så kommer jag bara närmare min friskhetsförklaring!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: rebecka

nej jonthe, jag säger ju det. du är för gullig.. du som är goingen här! kärlek till dig finast <3

2009-01-19 @ 01:44:20
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/
Postat av: Therese

Godmorgon kära du. Är jag nervös? Ja. Har jag resfeber? Ja. Följ med mig!;( Kommer att sakna dig så, men vi hörs snart igen.



Love <3

2009-01-19 @ 07:34:42
URL: http://thereseeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0