Gästblogg!!

Nu är de min tur att skriva några rader om min superbrorsa här i hans blogg!!!


Först vill ja säga till dej Jonthe att ja älskar dej otroligt mycket och att inget/ingen kan ändra på de!
Du är min superhjälte...
Min förebild...

När vi fick veta att du va sjuk så försvan hela världen under mina fötter...
Du blev inlagd på sjukhuset och vi träffades inte på flera veckor, men du ringde hem varje dag och pratade med mej lite och de va de som fick mej att orka...
De är så svårt att se dig ligga hemma på soffan helt utslagen och inte orka nått, de är svårt att se dej så smal och liten som du har blivit, men trots att du förändrats i utsendet för att du blivit sjuk Jonthe så är du fortfarande samma kille innuti din kropp, du är så snäll och gullig och du bryr dig hela tiden om din familj och dina vänner..
Och hela tiden är du så positiv fast du är så sjuk...
De är så skönt å kunna läsa din blogg för å veta hur du egentligen känner och tänker för ibland vill man inte fråga det..
Jag är så himmla stolt över att vara din lillebrorsa och jag är så himmla stolt över DEJ jonthe för att du klarar av alla jobbiga dagar och endå är så positiv...

Du är allt för mej, utan dej skulle jag aldrig vara den jag är idag...
TACK Jonthe, TACK!
KÄRLEK till dej brorsan!!


/ Lillebror Jesper


Kommentarer
Postat av: madde

asså de e helt sjukt, tårarna bara föll.

så grymt gullig lillebror,

och jonthe du vet att du är bäst vad som än händer.

så kämpa gullet!

hälsa din lillebror att han ska vara lycklig att han har dej som storebror för ingen verkligen ingen är som dej.



Du tror du är en av alla dessa tusen stjärnor men det är du inte.

För mej är du som solen, den är speciell.

Du lyser upp min dag & gör mej riktigt glad. <3

2009-01-21 @ 12:48:57
Postat av: Anonym

naw, jesper.. gud va gullig du är.. kan övertyga om att det kommer glädjetårar från jonthe :) ni är så otroligt speciella, underbara.. ni finns alltid i mitt <3!

2009-01-21 @ 12:59:56
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/
Postat av: Anna

Jesper, Jesper, Jesper...Det märks att ni är bröder! Du ger en samma efekt som bror din! En speciell värme innombords! DU ska vara stolt över dig själv också! Du ska vara stolt över att du är Jonthes bror! För jag vet att han är jävligt stolt över att få vara din! Och så länge ni har varandra så tror jag att ni klarar av allt! Ni har lyckan att vara så nära som ni är! Det är inte många syskon som är nu för tiden! Så håll hårt i det ni har! <3 Och Jesper, tack för att du skrev, så man fick gråta lite glädje tårar och för att DU är den DU är och att du tar hand om din bror åt oss! :) <3

2009-01-21 @ 13:19:03
URL: http://metrobloggen.se/AnnaBanana
Postat av: Malin

skuttar förbi din blogg och ger dig en styrkekram! Du verkar så otroligt stark & jag hoppas verkligen att blir frisk. Kram <3

2009-01-21 @ 15:33:14
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Julia

söta pojkar ;)

Jättefin skrivet med!

2009-01-21 @ 17:51:29
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Sofie :)

herregud vad fint skrivet, jag lovar att jag nästan grät av det här :P, verkligen jättefint! och man blir glad av att höra hur nära varandra ni är. jag märker att ni verkligen älskar varandra och finns där och hjälper och stöttar varann! Tillsammans kmr ni klara ALLT.!!

bli bra nu :) kramar <33

2009-01-21 @ 20:03:57
Postat av: Erika

awn, gud vad gulligt! <3 så sött sagt Jesper! Ni är så goa ni två. /kram Erika.

2009-01-21 @ 22:42:42
URL: http://erikaaal.blogg.se/
Postat av: Therese

Sa underbart fint skrivet Jesper! Tanker pa er bada har pa andra sidan jorden. Tack for ditt gulliga inlagg pa resedagboken ocksa, blev sueprglad:)



Kramar till er bada!

2009-01-23 @ 08:26:14
URL: http://thereseeg.blogg;se
Postat av: A -*

Gud va gulligt skrivet :)



ps ni båda är riktigt söta ;):D



hoppas du blir bra snart :)<333

2009-01-25 @ 11:14:20
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: [♥] s m a l l t o w n g i r l [♥]

Så himla fina ni är.

Blev helt tårögd när jag läste.



Ta hand om er! Kramar!

2009-01-25 @ 14:36:17
URL: http://thilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0