Frågor och Svar!

Vad har du för cancer?

- Jag har Leukemi, cancer i blodet och benmärgen


Hur lång är du?

- Jag är inte så lång, tyvärr, HAHA!
Jag är 179 cm lång.


Vilka länder har du varit i?

- Jag har varit i Kroatien 4 gånger, Grekland, Tyskland (såklart!), Norge, Danmark, Spanien och Frankrike


Om du fick träffa en känd fotbollsspelare för en dag, vilken skulle du vilja träffa då?

- Jag skulle vilja träffa Zlatan Ibrahimovic och Christiano Ronaldo!


Vad gillar du bäst, gå på bio eller kika film hemma?

- Jag sitter helst hemma och kikar på film faktiskt!
Det känns lite friare och man kan ta en paus om man vill, men bio är mysigt det också i rätt sällskap :)

Vart är du född och vilket datum fyller du år?

- Jag är född i Berlin i Tyskland den 23 februari , jag fyller alltså 18 år snart! :D


Har ni några djur hemma?
- Nej, vi har inga djur :/


Följer du något speciellt tv program, vilket isåfall?
- Nej, jag följer inget program något speciellt, man blir så fast och kan inte göra någonting just den tiden isåfall.. Nej usch, haha det är ingenting för mig ;)


Vad är ditt bästa minne?

- Oj!
Jag tror att det var när jag fick åka med Tyska juniorlandslaget och spela en turnering i Brasilien, eller när hela familjen åkte till Kroatien sommaren - 04


Hur stor chans är de att du blir frisk?

- När jag blev stor var det ungefär 50 % chans att jag skulle bli frisk igen, nu har procenten ökat till 99 % :)


Hur märkte du att du hade cancer?
- Jag fick feber och ont i kroppen, fick två knölar i nacken också och kände mig svag..


Varför e du såå sjukt snygg?

- HAHA! Detta var en lite rolig fråga, jag antar att jag får tacka mina snygga föräldrar för det ;)


Har du tappat håret?
- Ja...


Får du inte gå i skolan nu?
- Jag får gå i skolan, men just nu orkar jag inte göra det..
Jag börjar igen när jag känner mig piggare :)


Kommentarer
Postat av: Milton

99% chans är ju skitbra! Krya på dig! Bra svar förövrigt, och bra frågor!

2009-01-25 @ 20:34:46
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: ellinor

usch och fy vad hemskt :( men 99 % låter sjukt bra! hoppas den där lilla 1 % kan tillkomma snarast. fann din blogg hos milton :) nu får du en till besökare flera gånger om dagen :) gillar fråga 11 starkt, klockren och sant:)

Håller tummarna !

/ E.

2009-01-25 @ 20:56:06
URL: http://www.metrobloggen.se/ellinoranzelius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0