Finfrämmande!

Fick precis veta av pappa att våra kusiner (5, 14 & 17 år gamla) kommer och hälsar på oss över helgen!
Eller dom stannar ända till på Onsdag, men dom kommer i morgon, det blir riktigt roligt eftersom de bor i Tyskland och jag har inte träffat dom på evigheter!

Blir roligt att få träffa den äldsta av dom, Jonas, han har varit utbytesstudent i... var minns jag inte!
Men han har säkert mycket att berätta och det är alltid lika kul att träffa släkten :)

Men även fast vi har besök så kommer jag att blogga så mycket jag kan!

Och föressten så kommer vi vara hemma i Stockholm under dessa dagar!
SUPER! :D


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej gull! Nu ar jag framme langt borta, har regnar det som bara den idag, men jag ar glad for det :) Tanker pa dig! Kramar

2009-01-23 @ 07:36:52
Postat av: Emilia

Guud va roligt :) spec att träffa de man inte sett på länge, hoppas din helg blir helt underbar!

Själv ska jag ner på stan och köpa lite kläder och styrketräna lite med tobias. blir nog kul, får hoppas du bloggar lite under helgen oxå så man har ngt att läsa :Dalltid lika kul. Kram vännen

2009-01-23 @ 08:54:09
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0