Sjuklingar..

Japp, hela familjen är sjuka just nu, kom hem från pappas kompis för ett tag sen och då hade Manno kräkts.. (magsjuka) och pappa rusar in på toaletten och gör samma... Mamma är förkyld och har feber och Jesper ligger fortfarande deckad med hög feber!
Jag som tidigare varit så nöjd med sjukvården, iallafall den jag har fått och alla möjligheter och hjälp jag har fått på sjukhuset har varit guld värda och jag har varit så glad att det var i Sverige jag blev sjuk!
Nu är jag inte alls lika positiv, Jeppe har haft hög feber i 2 veckor nu och trots 4 besök på akuten så blir han hemskickad..
Ska det verkligen vara så!?
Nej!

Så nu hoppas jag av hela mitt hjärta att min pappa tänder till lite och åker in med Jeppe och inte hem med honom igen, vad dom än säger!
Hög feber i så lång period måste väl peka på att nått är FEL!?
Usch...


Men men, trots sjukdomarna hemma hos oss just nu så finns det nöjda familjemedlemmar, Mamma och Jesper kollar på film, pappa spelar FIFA.. ( ja alla i familjen gillar fotboll ! ) och Manno går från famn till famn och bara myyser...
Lugnt och skönt!
Själv sitter jag här och kikar när pappa lirar fotboll och har min ÄLSKADE laptop i knät...



Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Mia

Fint av dig att ta hand om brorsan..L...jag ville alltid ha en storebror när jag var liten, men jag hade bara storasystrar som skrek så fort man petade på något...S...fast nu är vi bundis.



Min söndag var jobb 8-16.30...funkade riktigt bra. Jag jobbar som assistent till en man som är totalförlamad. Eller totalt och totalt...till 97% ungefär...prata kan han!...S...och köra permon.

Ska goa ner mig i soffan nu, se om jag hittar någon bra film. Bara slappa...och äta varma mackor.



Ta hand om!

2009-02-01 @ 19:33:00
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch, magsjuka är inget man vill ha :( Fast helst av allt vill man väl vara frisk livet ut.. :)

Hoppas du mår bra, kram

2009-02-01 @ 19:58:10
URL: http://ssaarraah.blogg.se/
Postat av: Athena

Usch då! Jag hoppas det löser sig med din bror så han blir frisk nångång! :)

2009-02-01 @ 20:45:46
URL: http://athena.devote.se
Postat av: Anna

Ibland är det bra att vara liten då man kan gosa upp sig sådär hos vem man vill, och alla tar emot en. Och du är en underbar bror som tar hand om dina bröder osv. Det är underbart att läsa varje ord av det du skriver <3

2009-02-02 @ 00:14:10
URL: http://metrobloggen.se/AnnaBanana
Postat av: Carro

högfeber länge kan vara lunginflammation. De behöver inte vara men kan vara.

2009-02-02 @ 14:40:57
URL: http://klyftaaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0