proffset

Nu har vi spelat en fotbollsturnering, och det är ingen fråga om vem som är bäst på FIFA i det här huset...
JAG!

Varje gång vi spelar så vinner jag, så nu antar jag att min familj har tröttnat på att spela FIFA med mig, haha!!


Känner mig riktigt glad nu faktiskt!
Min tränare från Sundsvall ringde till mig lite tidigare och det kändes skönt att få prata med tränaren, var ett tag sedan!
Att faktiskt få prata om comeback, och allt som har med fotboll att göra..
Men även om sjukdomen och hur allt går, det känns så skönt att prata med honom och nu känns min comeback inom fotbollen bara närmare!!!!!
Iallafall så bestämde vi att han ska komma hit nästa vecka och hälsa på mig, kan ni tänka er vilken go gubbe som tar ledigt för att hälsa på mig?
Det är ju ett antal mil mellan Sundsvall och Uppsala!


Nu ska jag ta med min positiva energi till mina söta msn-kompisar, VILL DU BLI EN AV DOM?
LÄGG TILL              
[email protected]   

Kommentarer
Postat av: Góa gubben!

Ha-Ha!



Brukar kika in här då & då, men har aldrig lämnat något spår! ;-)



Kul att du blev glad över samtalet, vi tränare och alla grabbarna väntar spänt på att du skall komma tillbaka och ta oss mot nya höjder.



Du är vår hjälte!



Ha dé bra, vår Superstar

2009-02-04 @ 21:55:55
Postat av: Lina

Härligt :)

2009-02-04 @ 22:34:01
URL: http://broccolimos.blogspot.com
Postat av: Anonym

nej va kul vännen! längtar tills jag får se dig kicka, då står jag och syrran på läktaren och hejjar på dig ;) älsklingskillen! kärlek <3

2009-02-04 @ 22:53:15
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/
Postat av: Jennika

Jag vill bli din lilla msn-kompis. Men samtidigt så vill jag inte verka för jobbig! ;$ HAHAH.



Skönt att man kan ha en tränare som man kan prata med!



Och det är så otroligt kul att läsa dina blogg-inlägg.

Jag följer dig varje dag. Du har så många med dig! :) <3

2009-02-04 @ 23:27:57
URL: http://jennika.devote.se/
Postat av: Pappa

Ja du är nog bäst på Fifa i familjen, vår älskade kämpe!!!!



love you // pappa

2009-02-04 @ 23:50:55
Postat av: Kim Ekholm

Ja eller hur.

Där är du med ju...

2009-02-05 @ 00:10:16
URL: http://kimza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0