I sommar....

Dagen har varit helt OK, jag har som vanligt haft ont i kroppen och känt mig riktigt slö, men vi har iallafall kunnat åka iväg och ätit lunch och så..
Sen har vi spelat FIFA också ;)
Och såklart pratat massa fotboll, åååå nu vill jag tillbaka ut på planen!

Min tränare, Jonas, kom vid 11 tiden och då var jag så jävla trött och slut så vi satt och pratade lite bara, åkte vid 13-14 tiden iväg och åt lite lunch, för min del blev det Kyckling och ris..
Efter det åkte vi tillbaka hem hit och jag fick lite grejer som grabbarna hade skickat med, + årets matchtröja...
Gissa om jag blev glad!
Tränaren sa att jag kommer att få nytta av den detta år, så det är like bra jag får den nu, ååååå!
Nu kan jag dra på mig den och kolla i spegeln och iallafall DRÖMMA mig ut på planen igen!
Fikade lite och prata och så, sen spelade vi FIFA...

Nu har Jonas åkt tillbaka mot Sundsvall och jag är jätteglaad över att han kom hit, det kändes verkligen som om det behövdes!

Vi pratade även om min sjukdom och hur det känns och så, skönt att få prata av sig lite med någon vuxen som man känner förutom familj och läkare...

Så nu är jag fylld med glädje och hopp om att någongång under detta år få användning av min matchtröja, på en fotbollsplan!




JAG TÄNKER BLI FRISK!
JAG SKA VINNA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-02-10 @ 18:59:56
URL: http://rebeckaplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är klart du kommer få användning av den! Jag vet redan nu att du kommer va på plan snart igen och göra mer mål än någonsin! ;)

2009-02-10 @ 19:55:10
Postat av: Caroline

Vad roligt att du orkade ta dig iväg på en liten fika:D Såklart att du är tillbaka på planen snart...du vinner detta:D

2009-02-10 @ 20:10:27
Postat av: Anna

You´ll score!!!!!!!!!!!!

2009-02-10 @ 23:56:19
URL: http://metrobloggen.se/AnnaBanana
Postat av: JOHANNA

DU KOMMER BLI FRISK, DU KOMMER ATT VINNA! :)

2009-02-11 @ 09:06:15
Postat av: HannyMarie

Jag känner inte dig och vet inte ens vem du är men jag hoppas verkligen också att du får användning för din matchtröja!

2009-02-11 @ 09:43:27
URL: http://hannymariejohansson.blogg.se/
Postat av: Milton

Klart att du ska bli frisk, Jonthe! JAG HÅLLER TUMMAR OCH TÅR!



HA EN FIN DAG // Milton

2009-02-11 @ 11:10:56
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Anonym

klart att du vinner, jag fattar nt hur du orkar skriva i bloggen? den betyder mycket för dig va? du är liksom sjuk o allt. stackare.<3

2009-02-13 @ 22:50:39
URL: http://eluuwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0