Dålig sömn

God morgon!!

Hoppas att ni har sovit gott, jag själv har sovit riktigt uselt..
Har vaknat sisådär 103353344 gånger och drömt mardrömmar hela natten, och nu gav jag upp!
Sitter och äter frukost nu, fil och flingor och smörgås, GOTT!


Idag kommer min tränare från Sundsvall hit som jag nämnde för några dagar sedan..
Vet inte riktigt vad vi ska göra, kanske vi tar en fika om jag orkar, snackar fotboll och bara har det riktigt jäkla chill!
Men allt beror ju som vanligt på mig och min kropp...
Så vi får verkligen hoppas på att det finns lite energi inom mig så att jag orkar göra något tillsammans med tränaren!


Nu ska jag kolla på tv, ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: elvira



Det var ju otur att du haft en dålig natt när du ska träffa tränaren, men du kanske hinner slumra en stund innan han kommer.

Jag förstår hur det känns när du vill göra saker och kroppen inte hänger med, men det kommer säkert att ändra sig så småningom.

Hur länge har du haft den här sjukdomen, man kan bara läsa januari och februari i bloggen.



2009-02-10 @ 10:45:24
Postat av: Sofie

usch jag vet hur det är att tvingas vara ifrån en sport ofrivilligt, riktigt hemskt! du är grym, kämpa på <3

2009-02-10 @ 13:05:07
URL: http://gulligagummiankan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skönt att proverna va okej! Hoppas du har haft en sjujäkla dag med din tränare idag!:)



Kramar

2009-02-10 @ 16:26:10
URL: http://itislovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0